Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Bestellen

Bestellen kan op de volgende manier:
Via deze webshop snel & gemakkelijk in 4 stappen bestellen.

1. Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
2. Kies de betaalwijze
3. Vul uw gegevens in.
4. Controleer & verzend de bestelling.
U ontvangt direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht u geen orderbevestiging ontvangen, e-mail dan gelijk naar info@inemij.nl

Betaalmethodes

  1. Ideal

 Hoe gaat Inemij met klachten om?
Als u niet 100% tevreden bent, waarderen wij het als u rechtstreeks contact met ons opneemt via e-mail. Dan zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u wel tevreden bent!

Wordt de kwaliteit van de producten bij Inemij gegarandeerd?
Al onze producten worden met de grootste zorg voor u vervaardigd en geselecteerd. Daarnaast zijn onze producten voorzien van het "Nederlandse Zilverkeurmerk". Ondanks dit kunnen er afwijkingen in afbeelding en kleur zijn ten opzichte van de voorbeelden van deze site. De instellingen en de kwaliteit van uw beeldscherm zijn hierop van invloed. Ook kan er een kleine afwijking in de genoemde afmetingen zijn.

Levert Inemij ook aan bedrijven en instellingen?
Uiteraard zijn ook bedrijven en instellingen welkom bij Inemij om iets speciaal uit te zoeken voor bijvoorbeeld een medewerker of cliënt.

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket te retourneren. Na goede ontvangst van de retourzending zullen wij de aankoopsom aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering, onder de volgende voorwaarden:

  1. De retourzending dient altijd 24 uur van tevoren per e-mail te worden aangemeld.
  2. De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
  3. De koper krijgt in dit geval naar wens een vervangend artikel toegestuurd of het aankoopbedrag terug.
  4. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door Inemij niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
  5. Reeds betaalde bedragen worden binnen 8 werkdagen na ontvangst van de retourzending aan u terugbetaald.
  6. Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, zal Inemij zorgen voor het verzenden van de juiste artikelen. Ook vergoedt Inemij de gemaakte frankeerkosten (postzegel) volledig, tenzij de klant zelf een verkeerd product of verkeerde maat heeft besteld.

Uitzonderingen
Een product kan niet geruild of geretourneerd worden indien:

  • Oorbellen kunnen alleen geretourneerd worden, wanneer de gesealde verpakking ongeopend is. Dit i.v.m. hygiënische redenen.
  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
  • Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
  • Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn.
  • Producten die op maat gemaakt zijn

Ruilen

Artikelen ruilen:

  1. Artikelen ruilen binnen 7 werkdagen.
  2. Indien u één of meerdere artikelen wenst te ruilen dan dient dit 24 uur van tevoren te worden gemeld.
  3. De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
  4. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.
    Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door Inemij niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
  5. Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, zal Inemij zorgen voor het verzenden van de juiste artikelen. Ook vergoedt Inemij de gemaakte frankeerkosten volledig, tenzij de klant zelf een verkeerd product of verkeerde maat heeft besteld.


Uitzonderingen
Een product kan niet geruild of geretourneerd worden indien:

  • Oorbellen kunnen alleen geruild worden, wanneer de gesealde verpakking ongeopend is.
    Dit i.v.m. hygiënische redenen.
  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
  • Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
  • Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn.
  • Producten die op maat gemaakt zijn

Verzendkosten

Verzendkosten:

  • PostNL
     Er worden géén verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 100,-
  • Wij sturen uw bestelling in een luchtkussen envelop of als pakketje/brievenbusdoosje
    (afhankelijk van de maat) met de gewone post (postzegel).
  • Verzending van uw bestelling geschiedt op uw eigen risico. Inemij heeft geen invloed op eventuele vertraging, vermissing, beschadiging of foutieve sortering/bezorging van de postzending en kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
  • Inemij verzendt ruim 90% van alle bestelingen per normale post.

 

  • PostNL aangetekend pakket
    Als u het risico wilt verlagen kunt u kiezen voor een aangetekende verzending (uw pakketje is dan ook verzekerd). Deze zijn altijd te traceren omdat er een barcode op zit. Hier zijn wel kosten aan verbonden, te weten: € 8,05 (aangetekende verzending voor buitenland bedraagt € 14,30). Wij hanteren het huidige tarief van PostNL.

 

  • Inemij verzendt ook naar: Europa | België & Duitsland
    Inemij verzendt bestellingen binnen heel Europa, dus ook naar België & Duitsland. Belgische & Duitse klanten kunnen net als de Nederlandse klanten kiezen voor brievenbus verzenden of aangetekend verzenden. De bestelling wordt verzonden via PostNL Briefpost Priority. 
  •  Inemij is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging tijdens verzending via  postNL. Onze producten worden echter dusdanig verpakt dat beschadiging nagenoeg onmogelijk is.
    PostNL geeft helaas geen garanties voor het binnen 24 uur leveren. Inemij kan hiervoor dan ook niet aansprakelijk gesteld worden.

 

Disclaimer

 

DisclaimerIntellectueel eigendom/Copyright/Merken
De cliënt erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, afbeeldingen, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of met betrekking tot de internetsite berusten bij Inemij, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan copyright, octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellen rechten en/of andere (intellectuele eigendom) rechten, waaronder tevens begrepen al dan niet octrooieer bare technische en/of commerciële know how, methoden en concepten.

Het is de cliënt verboden gebruik te maken, daaronder het aanbrengen van wijzigingen begrepen, van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, zoals bijvoorbeeld verveelvoudigen, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Inemij, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé gebruik in relatie tot het product zelf.

© 2011 - 2018 inemij | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel